ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Devetnica Božanskom milosrđu



Isus se obraća sv. Faustini, dao joj je krunicu koju treba moliti za spas duša u svijetu. Krunicu treba moliti devet dana i svakoga dana Gospodinu Isusu Kristu privoditi drugu grupu duša. Ovim se riječima Isus obratio: "Ja želim, da ti vodiš duše za vrijeme devet dana izvoru Mojeg milosrđa, da bi crpile snagu , utjehu i svekolike milosti što su im potrebne za muku života, a posebno u času smrti. Svakog dana Mojem Srcu privodit ćeš drugu grupu duša i uranjati ih u more Mojeg milosrđa. A Ja ću voditi sve te duše u kuću Mojeg Oca. Tu djelatnost ćeš obavljati u ovom i u budećem životu. Ja neću ništa uskratiti nijednoj duši, koju ti privodiš izvoru Mojeg milosrđa. Ti ćeš moliti Mojeg Oca svaki dan za milosti tim dušama, po Mojoj gorkoj muci."



PRVI DAN
"Privedi Mi danas cijelo čovječanstvo, ali posebno sve grešnike i uroni ih u more Mojeg milosrđa. Time Me tješiš u Mojoj gorkoj žalosti, u koju Me utapa gubitak duša."

DRUGI DAN
"Danas mi privedi sve duše svećenika i redovničkih osoba i uroni ih u Moje neistraživo milosrđe. One su mi dale snagu podnijeti gorku muku. Po njima, kao kroz kanale, izlijeva se Moje milosrđe na čovječanstvo."

TREĆI DAN
"Danas mi dovedi sve pobožne i vjerne duše i uroni ih u more Mojeg milosrđa. Te su Me duše utješile na Putu križa. One su bile kapi okrepe u moru gorčine."

ČETVRTI DAN
"Danas mi dovedi pogane i one koji Me još ne poznaju. I na njih sam mislio za vrijeme Moje gorke muke. Njihova buduća marljivost tješila je Moje Srce. Uroni ih u More mojeg milosrđa."

PETI DAN
"Danas mi dovedi duše krivovjeraca i odmetnika i uroni ih u more Mojeg milosrđa. U gorkim mukama oni razdiru Moje Tijelo i Moje Srce - to je Moja Crkva. Kad se vrate jedinstvu Crkve, onda će zacijeliti Moje rane i time će ublažiti Moje muke."

ŠESTI DAN
"Danas mi dovedi tihe i ponizne duše i također one male djece i uroni ih u Moje milosrđe. Te duše imaju velike sličnosti s Mojim Srcem. One me hrabre u Mojim gorkim mukama smrti. Promatram ih kao Moje anđele na zemlji što čuvaju Moje oltare. Na njih izlijevam cijele rijeke milosti. Moje milosti može prihvatiti samo ponizna duša. Poniznim dušama darivam Svoje povjerenje."

SEDMI DAN
"Danas mi dovedi duše koje posebno časte i slave Moje milosrđe i uroni ih u Moje milosrđe. Te duše najčešće su oplakivale Moju muku i one su najdublje prodrle u Moj Duh. One su živo ogledalo Mojeg Milosrdnog Srca. Te duše svijetlit će u budućem životu posebnom svjetlošću. Ni jedna od njih neće potpasti ognju paklenom. U času smrti posebno ću se brinuti za svaku od njih."

OSMI DAN
"Danas Mi dovedi one duše, koje su u tamnici čistilišta i uroni ih u bezdan Mojeg milosrđa. Neka rijeke Moje Krvi ohlade njihov oganj. Te duše Ja posebno ljubim. One ostvaruju zadovoljštinu Mojoj pravednosti. U tvojoj je moći donijeti im olakšanje. Uzmi iz blaga Moje Crkve sve oproste i žrtvuj ih za njih... O, kad bi poznavala njihove muke , neprestano bi davala duhovnu milostinju za njih, i odnosila njihov dug Mojoj pravednosti."

DEVETI DAN
"Danas Mi privedi ohladnjele duše i uroni ih u ponor Mojeg milosrđa. Te duše najbolnije ranjavaju Moje Srce. U Maslinskom vrtu Moja duša doživjela najveće gađenje od jedne (jedine) ohladnjele duše. Hladne duše bile su razlog Mojim riječima: Oče, ukloni taj kalež, (ali samo) ako je to Tvoja volja. "Njihovo posljednje sidro spasenja jest bijeg Mojem milosrđu."


 Napomena: Devetnica započinje na Veliki petak, a završava u subotu uoči Bijele nedjelje. Može se moliti i u svako drugo vrijeme.

Nema komentara:

Objavi komentar