ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Krunica Božanskoga Milosrđa


Iz dnevnika sv. Faustine Kowalske:
Navečer ugledah anđela u mojoj ćeliji, izvršitelja Božje srdžbe. Nosio je svijetlu odjeću. Njegovo lice je svijetlilo. Ispod njegovih nogu je bio oblak, iz kojeg su izlazili gromovi i munje u njegove ruke i tek iz njegovih ruku dodirivali su zemlju. Kad sam vidjela znak Božje srdžbe, koja je trebala pogoditi zemlju, ali posebno jedno određeno mjesto koje iz važnog razloga ne mogu navesti, zamolila sam anđela da stane jedno određeno vrijeme i svijet će činiti pokoru. Ali moja molba nije bila ništa s obzirom na Božju srdžbu. Tada ugledah Presveto Trojstvo. Veličina Njegove slave prože me do srži i ne usudih se ponoviti svoju molbu. U istom sam trenutku osjetila u svojoj duši snagu Božje milosti koja stanuje u mojoj duši. Kad sam bila postala svjesna te milosti trenutačno sam uznesena pred Božje prijestolje.
O kako je velik naš Gospodin i Bog i kako je nepojmljiva Njegova svetost! Ne želim se zavaravati opisujući Njegovu veličinu, jer uskoro ćemo Ga svi vidjeti kakav On jest. Započela sa moliti Boga za svijet, nutrinom razabranim riječima. Kad sam tako molila, vidjela sam nemoć anđela, koji više nije mogao izvršiti pravednu kaznu nad grešnicima. Još nikada kao tada nisam bila molila takvom nutarnjom snagom. Slijedeće su riječi kojima sam vapila Bog:

Vječni Oče, prikazujemo Ti Tijelo i Krv, Dušu i Božanstvo Tvog ljubljenog Sina, Gospodina našega Isusa Krista, kao zadovoljštinu za naše grijehe i grijehe cijeloga svijeta. Po gorkoj Muci Isusovoj smiluj se nama.

Slijedeće jutro kad sam došla u kapelu, čula sam nutrinom riječi: "Kad god dođeš u kapelu odmah moli molitvu koju sam te jučer naučio." Kad sam obavila tu molitvu , čula sam u duši riječi: "Ta molitva je za ublaženje Moje srdžbe. Molit ćeš je devet dana kao uobičajnu krunicu, i to: Najprije Oče naš i Zdravo Marijo i Vjerovanje, dodajući na zrnce Očenaša riječi: Vječni Oče, prikazujem Ti Tijelo i Krv, Dušu i Božanstvo Tvog ljubljenog Sina, Gospodina našega Isusa Krista, kao zadovoljštinu za naše grijehe i grijehe cijeloga svijeta. Na zrncima Zdravomarije molit ćeš slijedeće: Po gorkoj Muci Isusovoj, smiluj se nama i cijelome svijetu. Na koncu ćeš ponoviti triput riječi: Sveti Bože, Sveti Jaki Bože, Sveti Besmrtni Bože, smiluj se nama i cijelome svijetu."


Tri zrna na početku krunice:

Oče naš
Zdravo Marijo
Vjerovanje

DESETICE
Veliko zrno:
Vječni Oče, prikazujemo ti tijelo i krv, dušu u božanstvo, tvoga preljubljenog Sina, Gospodina našega Isus Krista, kao zadovoljštinu za svoje grijehe i grijehe cijeloga svijeta.

Na 10 malih zrna:
Po pregorkoj muci Isusov, smilju se nama i cijelome svijetu.

Na kraju krunice – tri puta se ponovi:
Sveti Bože, sveti jaki Bože, sveti besmrtni Bože, smiluj se nama i cijelome svijetu.
 


 

Nema komentara:

Objavi komentar