ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Milosrdni Isus

Sam Isus je tražio od sv. Faustine Kowalske da se naslika slika: Milosrdnog Isusa. Sliku je naslikao E. Kazimirovski prema detaljnim uputama sv. Faustine. Slika se sada nalazi u crkvi Svetoga Duha u Wilni - Litva. Svetica je sliku vidjela tijekom jednoga viđenja. U nastavku donosimo više o slici ( iz knjige "Dnevnik sestre Marije Faustine Kowalske"):
Isuse, ja se uzdam u Tebe!
  22. veljače 1931. Navečer, kad sam bila u ćeliji, ugledala sam Isusa, Gospodina, u bijeloj odjeći. Jedna ruka je podignuta za blagoslov, druga je dodirivala odjeću na grudima. Iz otvorenog dijela odjeće na prsima izlazile su dvije velike zrake: crvena i bijela. Šuteći promatrah Gospodina. Moja duša je bila prožeta strahom ali i velikom radošću. Nakon nekog vremena Isus mi reče:
"Naslikaj sliku prema onome što vidiš, s potpisom: Isuse, ja se uzdam u Tebe. Ja želim da se ta slika štuje, najprije u vašoj kapeli, a onda u cijelom svijetu. Ja obećavam da ona duša, koja štuje ovu sliku, neće biti izgubljena. Obećavam također, već ovdje na zemlji, pobjedu nad neprijateljima, posebno u trenutku smrti. Sam ću ih braniti kao svoju čast."
 Kad sam o tome izvjestila ispovjednika, dobila sam odgovor: " To se odnosi na tvoju dušu." On mi reče: "Slikaj Božju sliku u svojoj duši." Kad sam se vratila iz ispovjedaonice opet sam čula slijedeće riječi: "U tvojoj duši nalazi se Moja slika. Ja želim svetkovinu milosrđa. Želim da slika, koju ćeš ti kistom naslikati, bude svečano posvećena na prvu nedjelju poslije Uskrsa. Ta nedjelja treba biti svetkovina milosrđa.“
  Ja želim da svećenici propovijedaju Moje veliko milosrđe prema grešnim dušama. Grešnik neka se ne boji približiti Mi se. Zrake milosrđa želim izliti na duše ljudi." Isus mi se potuži riječima: "Nepovjerenje duša razdire moju nutrinu. Još više me boli nepovjerenje jedne izabrane duše. Usprkos Moje neiscrpive ljubavi ne vjeruju mi. Čak im nije dovoljna Moja smrt. Jao duši koja zloupotrebljava Moju ljubav."





 Prof. dr. Michal Sopoćko (rođ. 1.11.1888. u Juszewszczyzna) bio je od 1933.-1936. ispovjednik i duhovni vođa sv.Faustine u Vilni. On je zatražio od sv. Faustine da upita za obrazloženje slike koja je trebala biti naslikana, zanimalo ga je što predstavljaju zrake?



Vilna 1934.
Kad mi je ispovjednik zapovjedio pitati Isusa za značenje dviju zraka na slici, obećah pitati Gospodina o tom. Za vrijeme moje molitve čula sam nutarnje riječi: " Obje zrake znače krv i vodu. Blijeda zraka označuje vodu koja opravdava duše. Crvena zraka označuje krv koja je život duša... Ove dvije zrake izvirale su nekoć iz dubina Mog milosrđa, kad je koplje otvorilo moje umiruće srce na križu. Ove zrake štite duše pred srdžbom Mog Oca. Blago onom tko će živjeti u njihovoj sjeni jer ga neće stići pravedna ruka Božja. Ja želim da prva nedjelja poslije Uskrsa postane svetkovinom milosrđa. Zamoli mog vjernog slugu, da toga dana objavi cijelom svijetu o Mom velikom milosrđu. Tko tog dana dođe na Vrelo života primit će potpuno oprost svojih krivica i kazni. Čovječanstvo neće naći mira dokle god se ne okrene s povjerenjem Mom milosrđu. Oh kako Me vrijeđa nepovjerenje jedne duše. Takva duša priznaje da Sam svet i pravedan, a ipak ne vjeruje da sam Ja milosrđe. Ne vjeruje mojoj dobroti. Same sotone veličaju Moju pravednost, a ipak ne vjeruju u Moju dobrotu. Moje srce raduje se nazivu "MILOSRĐE." Objavljuj da je milosrđe najveće Božje svojstvo. Sva djela Mojih ruku okrunjena su milosrđe."

Nema komentara:

Objavi komentar